Allsång, Allsång, Allsång :D

Det är livet det! Cissi sov över hos mig och vi vaknade med ett stort léende på läpparna för vi skulle juh på Allsång! Vi gjorde våran matsäck som blev jättegod pastasallad och en massa smått och gott. När vi kom fram till stan så kom vi snabbt på att bussarna strejkade juh idag! Så vi fick bara traska i snabb takt till Allsången på skansen, vi kan dit ungefär 01.40 och då plaserade vi våran filt trångt och långt fram. Vi som var där, allså: Jag, Cissi, Nina, Bickie, Frida, Alicia, Lina och Erica var så himla taggade och vi fick verkligen igång stämningen där i "ungdomshögen" som jag kallar det! Vi satt och sjöng en massa låtar och vi fick faktist med några andra också att sjunga! :D

Lina & Erica


Sen så började det regna och så blev det i ca en timme men då tog vi bara våran filt och stälde oss under den och fortsatte såklart sjunga men då blev det istället regn-låtar som "Why does it rain" med Darin x) Haha, vet inte om den uppskattades men vi hade kul iallfall!

Alicia, Frida, Cissi, Bickie & Jag


Vi stog på tredje raden men vi ville juh synas lite extra också så jag, bickie, nina och cissi skrev på våra papperstallrikar.

Ninas tallrik & publiken


Vi tjejer hade det verkligen grymtkul där och öven om vi alla hade riktigt ont i benen efteråt så var det värt det till 100% och jag tror faktist inte att jag bangar på att sova över nästa år för att få stå längst fram :D

Tack för en grym allsång tjejer :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0