Min helg

Den här helgen har varit stressig men väldigt rolig!

Efter skolan i fredags åkte jag o Ebba till stan till Marikas för en interviuv, som istället blev att hälsa och så sa hon att vi skulle komma tillbaka vecka 7 istället så skulle hon visa runt och berätta mer detaljerat vad vi skulle få göra där. Men det såg jättefint ut och det låter som ett riktigt skoj prao.

Sen skyndade jag mig hem för att hämta sovgrejer och så fick jag stjuss hem till Nicke, Vi pratade en massa och myste och så spelade/sjöng han gitarr för mig, så jävla fint! Sen kom vi till diskussionen då han ville att jag skulle spela och sjunga för honom, men vi (rättare sagt jag) bestämde att jag skulle sjunga för honom när han fyllde år istället, 27/ 8, haha, rätt långt kvar. Så Nicke blev besviken x)

Lite senare kom Bickie och Danne, vi hade det verkligen jätteroligt! Vi spelade bla. Poker och tecknet.

På lördag tidig morgon vaknar alla fyra och vi ska upp för att titta på när Nicke spelar innebandy match. Även fasst han spelade väldigt bra så va det andra som itne gjorde det, och dom förlorade med 3-1 x)

Bickie och jag kommer hem till henne för att fixa ett kalas för hennes lillasyster Carro, temat för kalaset var "High school musical", Det blev lyckat och alla barnen såg nöjda och glada ut.

På lördag kväll var det dags för tjejmiddag hos Lollo med: Ebba, Emme, Bickie, Nina, Zahra, Hanna och jag.
Det blev många skratt och det var jätte mysigt!

Söndagens morgon började med att gå i Kyrkan, Temat var : Vad offrar du ditt liv för?
Jag träffade Moa en stund och vi fikade i Täby C på Expresso House, Beställde en jätte god dricka som var deras egna. MUMS! :D

Hoppas ni också haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0