Dåligt av mig

Heej alla glada!
Jag har verkligen varit jättedålig på att skriva den senaste tiden! Ska jag vara ärlig har det varit rätt skönt att slippa blogga, men man blir så glad av att sitta och läsa alla andras bloggar och så får man värsta kicken av att skriva igen.
Jag ska iallafall försöka lova nu att jag bloggar lite ibland igen.
Under tiden jag inte har bloggat så har fritiden mest gått åt att vara me kompisar men i år
har jag bestämt mig för att bli mycke bättre i skolan, men det e klart jag inte ska sluta vara med dom för det skulle jag verkligen inte kunna klara av!

Nu ska jag ta och gå till tv.n o försöka hitta nåt bra program

Kommentarer
Postat av: Bickie

bra älskling :)

2008-01-13 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0