Åre, så himla mysigt!

ÅRE:
Vi åkte den 23/1 och kom hem den 27/1 klockan 12.Det var verkligen jättekul i Åre. Jag bodde i en 6-stuga med Zahra, Ebba, Nina, Hanna & Lollo i Tegefjäll. Under dom här dagarna har jag högst sovit i 5 tim sammarlagt. Egentligen borde jag ha varit tröttare än jag var. Vi åkte mest skidor på åreskutan men sista dagen åkte vi lite i Tegefjäll som blev väldigt misslyckat. Vi var i en offpissed backe i 2 tim och 20 min! Vi är inte så dåliga på att åka skidor villket man kan tro men den backen va fan, åhh, shiat! Det går inte beskriva! SNÖ,SNÖ,SNÖ! När vi kom ner såg vi också att det var lavinfara 4 av 5. Haha, klantigt!Vi hade det verkligen jättemysigt där uppe, men jag orkar inte berätta allt som hände, för det hände ganska mycket ;)

           




Idag har jag varit hemma från skolan för att jag är sjuk. jag hatar att vara sjuk! Ush, jag lär inte komma till skolan imorn heller!
Fick precis ett jättegulligt sms från Nicke. Han är världens bästa pojkvän! Jag älskar verkligen honom<3
Ska ta och äta nånting nu!  : )    
 
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah kul malin att du nämner att jag agnes cissi & Karro va med xD

2008-01-29 @ 21:45:35
URL: http://aldrigg.blogg.se
Postat av: Anonym

hah kul malin att du nämner att jag agnes cissi & Karro va med xD

2008-01-29 @ 21:45:47
URL: http://aldrigg.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, älskling ni är juh med på fotton! :)

2008-01-29 @ 21:58:45
URL: http://www.maauliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0