Lördag-Söndag

Det hela började med att jag mötte michelle i mörby, därifrån åkte hon o jag till täby c där vi träffade Henke. En riktigt rolig människa han e asså! :)
I täby skulle michelle köpa en klännig, men det gick inge bra alls. Vi köpte även mat, godis och film till våran dubbeldejt vi skulle ha hos mig.

Vi tvingade Henke stjussa oss runt till olika affärer för att jag skulle absolut ha min o nickes favvodricka, fanta freaky fläder! Men, nej nej! Självklart var den slut överallt!
Istället åkte vi hem till mig och så börja vi laga mat och fixa iordning oss, vi satte båda på oss klänningar :)
När Nicke och Fille kom så började vi äta och vi hade dukat jättefint och det var jättemysigt. Maten blev god, eller det tyckte iallafall jag o Michelle, killarna visste vi inte för att dom va så oseriösa när de gälde våran mat! x)

Filmen vi såg på hette "An american haunting", det var verkligen en jättedåligt skräckfilm!

Haha, och natten behöver vi inte ta upp x)

Tack Fille, Nicke & michelle, Ni betyder mycke för mig!

image61
Haha, michelle i videobutiken ;)

Kommentarer
Postat av: malin

rolig bild hih ;)

2008-02-25 @ 18:40:47
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0