Inflyttning :D

Nu sitter jag här med min underbara kompis Emme. Efter skolan gick vi hem till Emme och packade hennes grejer, sedan stjussade farsan oss över till mamma där vi ska tillbringa en vecka ensamma, eftersom att min mamma åker till thailand imorn med hennes kille och lille Viggo.

Vi har bestämt att vi ska jogga varje kväll och varje morgon så vi började kvällen med att inviga en jogging tur. Vi var fett bra : )
Imorn får vi stiga upp vid 6 för att hinna jogga !

Nu har vi skrivit lite till vårat föredrag som vi ska ha nu i veckan, jobbigt, jobbigt!

Här kommer en bild på mig och Emme på friidrotten i 4an x) Haha!
image39



Imorn blir jag moppe, byx,straff- myndig, 15 och GLAD!!!
Då ska malin o emme baka tårta :)

Kommentarer
Postat av: Niklasbb

Hur fick du dit klockan uppe till vänster?:)

2008-02-12 @ 02:02:04
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: agnes

hahah gulligaste bilden:D

2008-02-12 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0