Helgen v.5

Eftersom att jag var sjuk hela veckan så var jag riktigt taggad och glad inför helgen! Nina fyllde år den 30/1 och Emme den 31/1 så vi hade fixat en överaskningsfest åt dom underbara tjejerna! Nina hade aningar om vad som pågick under hela veckan medans Emme var lite i en annan värld.

På fredagen då överaskingsfesten skulle vara, så var det jag som skulle se till så att Emme kom dit. Ett tag var jag orolig för att jag skulle vara tvungen att avslöja vår lilla hemlighet för emme ville absolut inte gå hem till Oscar. Men till slut så ringer Nicke och säger att "vi är tvugna att prata om nånting som han inte ville ta upp på telefonen", så jag lådsades se lite orolig och ledsen ut och sa att jag vara tvungen att få träffa Nicke.

Så vi traskar fort ehm till hem till Oscar och där hoppar ca 25 pers upp och grattar Emme & Nina : )

Fredag: Så var jag med Bickie, Alicia, Zahra,Nicke, Oscar,Frida, Andreas, Cissi och det var en kväll med många känslor som skratt, tårar,glädje, rädsla,flummiga,kärleksfulla och trötta x)
Sedan sov jag över hos Bickie, det var en riktigt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Geuken

tack för det älskling

2008-02-05 @ 21:41:17
URL: http://geuken.blogg.se
Postat av: Bickie

skit mysig helg älskling, haha så jävla kul när du grät måste jag säga XD

2008-02-05 @ 21:52:22
URL: http://bix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0