Alla hjärtans dag <3

Självklart tillbringade jag den med min älskling Nicke, men även i skolan hade vi alla ♥ dag tema!
Efter skolan åkte jag o Nicke hem till mig, vi hade verkligen jättemysigt! Vi kollade bla på The ring 2, lagade kyckling med klyftpotatis som blev SÅ mycket godare än vad jag hade trott ,när han stog och fettade ner potatisen tvivlade jag på om det skulle bli en middag vi kunde äta, men det kunde vi absolut göra : )
Av Nicke fick jag en ros och underkläder som var jättesöta!

Tack för att du finns älskling, du betyder så mycket för mig!
Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: agnes

haha malin älsk du menar väl pappers kyckling x)

2008-02-17 @ 21:05:43
URL: http://laaurell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0