Te, Te, Te och ännu mer Te!

När jag vaknade upp idag så hade jag så sjukt ont i halsen också! Det får tydligen inte vara nog med mitt huvud! Skolan, var kul men ändå tråkig eftersom att det kändes som om vi hade typ 30 lektioner! Jag skyndade mig iväg till Ip för att där träna små knattarna i fotboll som vanligt, sedan åkte jag och träffade Axel F och efter min goda middag så åkte vi upp till Ip och kollade på matchen.Konstigt nog var det rätt många som kollade när vi hade match idag. Kändes lite segt att inte vara med och spela men jag hade det riktigt kul på kanten också. Jag har till och med blivit erbjuden av Wille B att spela i Norges landslag, respekt! :D

Nu ska jag ta och lägga mig i min säng och fortsätta läsa i min bok, fasst först ska jag dricka te igen!

Idag 27/8 så fyller Nicke år, GRATTIS TILL DIG :D <3

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: hej

är du och nicke inte tillsammans längre??

2008-08-30 @ 18:23:10
Postat av: Malin

Nee, det är vi inte..

2008-08-31 @ 14:24:14
URL: http://maauliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0