Skratt med arga grannar..

Igår kom Hanna, Bickie och Ebba hem till mig först och istället för att gå ut och picknicka så tog vi våran matsäck till min ballkong och myste istället. Sen gick Ebba, och Moa kom istället. Vi hadde det lite kul och hällde ut vatten kastade sallad och annat skoj men som inte blev så skoj när det kom en massa grannar och ringde på dörren och hella fadderullan. Det blev juh inte bättre direkt när vi bestämde oss för att äta middag på balkongen också! xD



Sedan tog vi hissen upp till Axel F där vi inte var så länge. Sedan åkte vi bussen till Djursholm och det blev itne så lyckad kväll där, men sen åkte jag, Bickie och Hanna hem till Hanna så sov vi där och vi kollade på vänner och jag blev sminkad av två fantastiska sminköser måste jag säga xD

Resultatet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0