Nu börjar allvaret..

Igår kväll var jag och Emme servitörer på min mammas tjejmiddag som hon hade för att hon fyllde år igår. Efter att vi hade proppat i oss dom goda efterätterna så tog vi bussen och träffade Axel så gick vi hem till mig och mer än så kan jag inte berätta.. xD

Vi stylade min lillebror!                                  En av tårtorna mamma bakade


Emme sov hos mig eller jaa, låg i en säng med mig eftersom att vi inte kunde somna.. När vi vaknade upp så fick vi båda ångest, men traskade iväg oss till skolan iallafall! Efter skolan så åkte jag och en massa tjejer in till stan och fikade på Mc donalds, eftersom att alla är fattiga just nu xD Jag och Rebecka A hittade jättefina provrum också på nåt cp ställe som vi stog och beundrade jättelänge!


Vi hittade bickies snyggaste outfit ever!

När vi kom till mörby så står min moppe där som den gjort i typ 6 dagar nu för att jag inte har fått igång den men Zahra och Bickie ville absolut föröka och efter en stund så fick vi faktist igång den :D Så jag tog moppen hem och så kom Oscar W dit så kollade vi på "livakterna".

Har verkligen jätteont i huvet som jag haft i två dagar nu men ska försöka åka på träningen nu iallafall.

/ Malin H
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0