Mormor packar väskan och åker iväg igen..

Idah så åkte jag, mamma, viggo och mormor till t-centralen för att mormor skulle åka hem till Norge igen. Varje gång när vi ska ta farväl så säger hon hoppas vi ses igen Malin, jag kanske är död innan vi ses nästa gång. Mår alltid lika dåligt efter att hon sagt det medans hon bara står och skrattar. Sen åkte jag och träffade Nicke för att prata igenom saker och ting. Efter det åkte jag hem till Bickie och målade hennes bord och stol, Hon håller på att inreda sitt rum till ett budha-rum! Det kommer bli så grymt snyggt!

Nu ska Stringlund (viktor) hämta mig med moppen så ska vi handla saker till myskvällen med Viktor, Nina, Nicke hemma hos Bickie. Det kommer nog bli jättemysigt!

Ska gå nu men hare så bra, puss! / Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0