Solen skiner även idag :D

Nu har det vart sånt här väder ett bra tag, så himla glad man blir av det här vädret :D Jag kan ju då börja att berätta att när jag kommer till mitt skåp tycker jag att det luktar konstigt men tänker inte mer på det och tar mina matteböcker och går in i klassrummet. Jag kom fort på att jag hade glömt en bok och går tillbaka till skåpet och när jag öppnar så känner jag lukten ännu mer och kollar ner, och där ligger det en blodig plasthandske och ett hjärta!!! Jag och Hanna hoppar undan och får ut ett skrik och jag springer in i klassrummet igen och säger till min Mattelärare (birgitta):
-Det ligger ett hjärta i mitt skåp!!
Birgitta ger mig en konstig blik och säger:
-Jaha?
Jag kommer på att hon kankse tror att det är ett annat slags hjärta..
-Asså det är nått djurs hjärta!!!
-Nej, men det kan det inte vara.
-JOOOOOO!!
Birgitta följer med till skåpet och ser allt och tar upp det och går in i klassrummet för att hon vet att mer en hälften i våran klass disikerade får igår så skäller hon ut klassen och säger till sist..
-Är det någon som vågar erkänna att den gjort det?
- André räcker upp handen och erkänner men säger att det var en vadslagning. Alla börjar skratta förutom Birgitta men tyckte det var modigt av honom att erkänna vad han gjort.

Efter ett tag fick jag reda på att han hade fått 50 spänn för det han gjort, men då frågar man sig själv om inte jag borde fått pengarna för allt lidande x)

Haha, men trots det där så tycker jag om min Norrman  :D <3


andré

Kommentarer
Postat av: Andrei

Hahaaha!
unnskyld meg, vaer så snill da Malin!

2008-04-30 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0