Roligt test!

VEM

Vem är i rummet med dig? Jag är helt ensam
Vem fick du sms av senast? Michelle :)
Vem tänker du på nu? Jag tänker på min pojkvän, som vanligt!
Vem pratade du senast i telefon med? Nicke <3
Vems hus var du senast i? Pappa, eller jag är här nu x)
Vem sa du senast "jag älskar dig" till ? Nicke
Vem önskar du att du var med nu? Har inte lust att vara med någon just nu
Vem är din favoritsläkting? Måste vara den André är kåt på :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Vill inte svara x)

VAR

Var går du i skolan? Fribergaskolan i Danderyd
Var är din telefon? På skrivbordet
Var är din mamma? Jag tror hon är hemma just nu x)
Var sover du? i min säng eller nån annans :D
Var handlar du mest? I klädes affärer!!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Haha, har fått låna den av Ebba <3
Vart åkte du senast bil? Kommer inte ihåg. Åker juh moppe nu förtiden :D
Vilket rum är du i nu? I min brorsas för datan funkar inte på mitt rum.

VAD

Vad åt du senast? Mackor
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Min brorsas datamus x)
Vad gillar du mest med skolan? Rasten :D
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favoritfärg? Rosa och svart!
Vad är din favorithemsida? Ingen aning
Vad är ditt favoritskomärke? Har inget!
Vilken film såg du senast? En film på So:n som handlar om judendomen.
Vad hör du just nu? Musiken på datorn.

VARFÖR

Varför går vi i skolan? för att vi måste? x)
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? Ingen aning!?
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?För dom som inte har nåt bättre för sig ska
kunna ha nåt o se x)
Varför är alla besatta av OC? För att det är en sjukt bra serie kanske? :D

NÄR

När blev alla besatta av myspace? Känner ingen som är det.
När började du skolan? Jag var 6 år
När är din födelsedag? 12 Februari
När gick du senast till ett köpcenter? Senast idag efter skolan med Viktor och Christian
När köpte du senast nya byxor? Det var nog när jag och Emme shoppade i Norge
När var senaste gången du tände ett ljus? Förra helgen när vi grillade
När var du senast i skolan? Idag
När träffade du din pappa senast? Imorse x)
När duschade du senast? Igår efter träningen

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än tre minuter? Japp :D
Sovit i en annan säng? ahh!
Hånglat på en bio? jaa
Hånglat i skogen? aah
Tyckt att din kusin är het? Det har hänt x)
Sovit naken? (personlig fråga) x)
strulat med flera samtidigt? Haha, nee?
drömt om någon 2 nätter irad ? Såklart :D
Målat om ditt rum? yes
Dansat framför en spegel? aah, vem har inte? :D
Fått hicka? mm!
Stulit pengar från en kompis? nej!!!
Hoppat i en bil med folk du just träffat? aah
Varit i slagsmål? nee *stolt*
Smugit ur ditt hus? jaa
Haft känslor för någon som inte känt det samma? japp
Blivit arresterad? nej
Hånglat med en främling? aa, men bara 2 gånger..
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? aah
Varit förälskad i en granne? nepp
Struntat i skolan för att göra något roligare? jaa
Sovit i en säng med någon av samma kön ? Jaa, det e klart! Mina kompisar vet att jag gillar närkontakt ;D
Sett någon dö? mm
Varit på ett plan? japp :D
Kysst en bild? jaa, många gånger!
Sovit till tre? nee, inte så länge tror jag!
Älskar eller saknar någon just nu? Jaa, helt klart! <3


Kommentarer
Postat av: Ebbaa

Mina kompisar vet att jag gillar närkontakt ;D

haha älskling du är så jäkla söt! :)

2008-04-26 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0