Prao igen

Idag träffades jag o Ebba på bussen så åt vi på tacobar i mörby med Lina där Pauo och Agnes jobbar!
Det var jättekul att få träffa alla dom! Men jag kan inte påstå att det var en god lunch eftersom att jag inte alls var speciellt hungrig x)
Sen var det bara att åka vidare till Our place, vi var på dans skolan ca 14.30. Det var en väldigt slapp dag på praon, först var vi i klädesrummet i 2 tim och under den tiden var vi ävn vid Situation stockholm och skänkte kläder till dom och dom blev jätteglada verkligen. Sedan satt vi bara i receptionen och snacka med Chris brown-Jonas (vart med på floor filler) och Jonas (Båda danslärare) väldigt mycket, samma namn, jobbigt!
Sen efter jobbet gick vi fyra på laser game som inte ligger långt bort alls från skolan.
Jag och Ebba var i ett lag och Jonas och jonas var i ett lag,självklart vinner dom och vi förlorar men vi får skylla på att dom är något äldre än oss x)

/Malin

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0