Lyckad kväll

Det blev en riktigt lyckad kväll! Jag, Paulina, Emme, Agnes, Cissi, Mille och Christian var på edsviken och hade det jättemysigt. Det är verkligen SOMMAR nu! Vet att många inte håller med och säger att det bara är vår men för mig e det här Sommar :D <3

En rolig lista jag hittade :D

Dagens klädsel: Mörkblåa jeans, Svart baslinne över en skogsgrön U-ringad t-shirt, tjockt-brunt skärp (lånat av Ebba), smycken.
Dagens frisyr: Plattat och utsläppt
Dagens smink: Som alltid
Dagens agenda: Vaknade hos Emme, gjorde moppekortet och på kvällen satt jag med mina underbara kompisar på Edsviken 
Dagens låt: I´m yours, som vanligt  ;)  
Dagens saknad: Att vara brun på kroppen!
Dagens bästa: Moppekortet
Dagens skönaste: Att sitta på berget och njuta av vattnet och den varma luften.
Dagens svåra: Låta Mille få köra min moppe x)
Dagens sjukaste: Att jag och Emme la varsin 1-krona i vänster sko och hade den medans vi hade teoriprovet för att vi skulle få tur (men det funka ju)
Dagens fråga: Hur tankar man en moppe? Haha
Dagens sämsta:
Att jag är trött nu och känner att jag måste sova för att klara av fotbollsmatchen imorn.
Dagens töntar:  Mig själv, pauo och cissi när vi sjöng x)
Dagens humör: Glad som faan!
Dagens avsluta meningen: Underbart med SOL!


Kommentarer
Postat av: Paulina

fan vad vi hade det underbart när vi satt där med filtar och sjööng x)

2008-04-06 @ 15:05:51
URL: http://aldrigg.blogg.se
Postat av: Ebbsoiiie

hah malin jag älskar när du är glad :D

2008-04-06 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0