Gårdagen till idag

Efter skolan så åkte jag, bickie, alees, amanda och frida hem till Zahra för att det var hennes 15-års dag!! Vi hade det jättekul och åt God tårta och hade fina ballonger. Efter det så åkte jag, frida och alees till fribergagården för att lyssna på Oscars och Hedvigs storebrorsas band. Dom var verkligen grymt bra!! Sen åkte Jag och nicke hem till mig en snabbis för att hämta fotbollskläder för att jag skulle sova hos honom och skulle på fotbollsträning rätt tidigt. Vi hade det mysigt men jag fick reda på att vi inte kommer träffa på 3 veckor snart för att han ska till Turkiet med sin Kusin och sen åker jag till Turkiet med Emme. Men, men! Idag är det en stor dag, det är nämligen så att jag, nicke, Bickie och sebbe ska ha dubbeldejt idag :D Hoppas det blir jättekul!

/Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0