Fredag och Lördag

Igår var det sista dagen för EbbaMarikas där vi praoar medans jag stannar kvar där en vecka till, det har vart grymt kul att praoa med henne under den här veckan! Vi fick en Marikas väska och linne och första dagen på praoen fick vi en Marikas keps, skitsnygga grejer!
Efter praoen åkte jag hem till Emme och vi började det hela med att plugga lite till moppe testet vi ska ha idag sen var det bara ut o köra och vi hade kartonger som koner som vi skulle sicksacka igenom, det var riktigt svårt men man lärde tekniken efter ett kort tag. Vi tyckte att vi inte kunde göra något mer för att det kändes som om vi kunde allt redan så vi sätter oss i Emmes kök och förflyttar oss fort till badrummet där vi tände ljus och snacka massa strunt x) Jag har då ett fint rykte med att färga andras hår så jag fick färga hennes hår, vi färgade det lite ljusare än vad det var från början.

Emme vaknade väldigt tidigt medans jag fick en regäl sovmorgon. Hihi :D nu ska vi fokusera på vårat teoriprov.


HÅLL TUMMARNA FÖR OSS IDAG MELLAN KLOCKAN 15.15-16.00 SÅ KOMMER DET GÅ JÄTTEBRA FÖR OSS

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0