3 månader med älsklingen idag!

(Inlägg från igår 31/3)

Idag har det vart en underbar dag, liksom dagen efter påsklovet är det helt plötsligt 2 veckors prao istället för skolan, hur lyxigt är inte det?
Jag och Ebba praoar på en dans och modell skola som heter Marikas som ligger vid Odenplan. Idag började vi 14.15 så himla skönt man behöver inte ens ställa väckarklockan på ringning! Det kallar jag LOVELY!  x)
När vi kom dit så fick vi börja städa och fixa i ett rum där dom har alla danskläder och sånt, det var kaos i det rummet kan man säga och så är det väldigt litet så man blev lite irriterad efter ett tag men sedan fick vi sitta och ta närvaro och sitta i receptionen. Sen kom Sean Banan en riktigt rolig prick, som ni säkert vet så var han med i floor filler och är grym på att dansa. En jävligt skön snubbe!

Sen åkte jag iväg till Nicke med min moppe på riktigt för första gången, kändes rätt läskigt men det gick som jag ville och jag kom iallafall fram till nickes dörr utan nån skada x)
Vi var ju bara tvugna att träffas idag eftersom att det är idag fast för 3 månader sen som vi två blev tillsammans!
Vi gjorde choklad milkshake och hade det verkligen det jättemysigt!
Nicke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0